Embéčko

Proč právě embéčko

Proč jsme si pro tak náročnou cestu zvolili právě tohoto veterána?

Důvodů je hned několik:

  1. Volba automobilu je v souladu s naší prioritou: udržet rozpočet na co nejnižší úrovni.
  2. Jde o stroj jednoduché konstrukce, v případě poruchy by si s ním měl poradit každý schopnější mechanik v kterékoliv krajině na světe.
  3. Ocelový šíp má hodnotu, která roste souběžně s tím, jak klesá ta druhá – trhová. Je symbolem zašlé éry, má moc vyvolávat úsměvy a vzpomínky. Po létech věrné služby, trpělivém snášení vyvádění uřvaných potomků a tunách odvozených brambor se konečně dočkal své poslední velké cesty kolem světa.

Embéčko

Škoda 1000 MB

  • Osobní automobil s pohonem zadních kol
  • Motor: Čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou
  • Provozní brzda: Kapalinová, jednookruhová, bubnová na 4 kola
  • Parkovací brzda: Mechanická, bubnová na zadní kola
  • Podvozek: Bezrámová konstrukce
  • Převodovka: Čtyřstupňová
  • Maximální rychlost: 125 km/h
  • Spotřeba paliva: 7 až 8 litrů na 100 km
  • Rozměry vozidla: 4170 mm na délku, 1520 mm na
    šířku, 1390 mm na výšku
  • Barva: Bílá, zelená, červená, modrá, žlutá, hnědá.
  • První Škoda 1000 MB vyrobená v roce 1964

Škoda 1000 MB